17 Ocak 2008 Perşembe

Yörsanin kendi internet sitesinde uyguladigini iddia ettigi ilkeler asagida bulunmaktadır
• Gelenekten geleceğe yeni damak zevklerinin oluşturulması,
• Sürekli ekip çalışması ve kaynak iyileştirmesi,
• Müşteriye hep daha iyisini sunmak,
• Tüketicinin süt ürünlerin Yörsan adıyla istemesini sağlamak,
• Faaliyetlerimizi müşteri gözüyle değerlendirmek,
• Müşterilerimize güvenli ve sağlıklı ürün sağlamak,
• Süt ürünleri üretiminde çevre ile ilgili her türlü kirliliğin azaltılması,
• Çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliği için uygun faaliyetleri yürütmek,
• Yasalardan doğan mecburiyetleri yerine getirmek,
• Yönetim sistemlerinin sürekli gözden geçirilmesi, geliştirilmesi ve iyileştirilmesi.
YÖRSAN ZİHNİYETİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ'DİR.....
madem YÖRSAN ZİHNİYETİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR....bir kez daha hatirlatiyoruz, MÜŞTERİLERİNİZ OLARAK, işçilerinize layık gördüğünüz muamaleden hiç de memnun değiliz....kendi ilkelerinizin tamamını çiğniyorsunuz ve güvenimizi sarsıyorsunuz...
hem işçilerinizin, hem de bizim müşterilerinizin hem fiziksel hem ruhsal saglığımızı tehlikeye atmaktan vazgeçin....
taşeron işçi, geçici işçi toplamaktan vazgeçin,
işi, işin sahiplerine gerçek işçilerinize iade edin....
sendikalarını tanıyın...

Hiç yorum yok: